loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 1318 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (1)

متن آهنگ به خاطر من یاس

نگاهی‌ عمیق به تقویم سر رسیدش
فهمید وقت تفریح سر رسیده

سر در گم تو کوچه‌ها سرگردونه
کاش میشد خدا قدیما رو برگردونه

گذشته‌هایی‌ که تو زمان حال مرده
جوونی‌ که تو چشماش یه فرد سالخورده 

و اون قربانی منم که حالا تقریبا باختم
از آدمای اطرافم اهریمن ساختم

از پدر مادر هیچ خیری وقتی‌ من نبینم
انتظار داری دیگران رو اهریمن نبینم؟

عشق رو از کجا ببینم من با دو تا چشمم؟
از پدر مادری که میخوان جدا بشن؟

به ما که رسید دنیا دهن باز کرد
درد رو ریخت رو سرم و من رو برانداز کرد

من تو دلم از شما داشتم تصویر با هم
تیکّه پاره شدم از این تصمیم ناحق

وقتی‌ دنیا اینو که مخصوصاً بسوزم
چی‌ کار کنم؟ دلمو با نخ سوزن بدوزم؟

این دفعه منم که دارم شما رو نصیحت می‌کنم
من یه مردم که دارم دائماً وصیت می‌کنم

 


یه بار هم دنیا رو از نگاه من ببینین
یه بار هم شده پای صدای من بشینین
بیاین بخاطر من یه راه حل بچینین
بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم

یه بار دنیا رو ا زنگه من ببینین
یه بار پای صدای من بشینین
بیاین بخاطر هم یه راه حل بچینیم
بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم

 

می‌خوام بدونم شما چه کاری برام کردین؟
به جز اینکه فردای منو خراب کردین؟

نمی‌خوام برم پی‌ مواد و خلاف سنگین
ولی‌ بخدا یه خطّ صافه نوار مغزیم

نه ناله نه داد و هوار نداره تاثیر
دعوای شبای تباهم تمام مستی

منو یادتون رفته خیلی‌ حواس پرتین
امید منو شما نقش بر آب کردین

من دیوانه وار تشنه نوازشم
نمی‌خوام منو دعا کنین تو نماز شب

تو خواسته هامو همه ی نیاز‌ها رو دیدی
بگو جواب این فرزند بی‌ آزار رو میدی؟

بابا تو بت منی یعنی‌ تو خود منی
حال می‌کنم وقتی‌ میبینم دور همیم

بدون شما تنهامو دریغ از یه دوست
به خودم میگم که تو آتیش حقیقت بسوز

 


یه بار هم دنیا رو از نگاه من ببینین
یه بار هم شده پای صدای من بشینین
بیاین بخاطر من یه راه حل بچینین
بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم

یه بار دنیا رو ا زنگاه من ببینین
یه بار پای صدای من بشینین
بیاین بخاطر هم یه راه حل بچینیم
بیاین دستامونو در کنار هم بگه

 


خیلی‌ وقته این سوال توی مغزمه از قدیم
چرا؟ چرا رفتین تو اون محضر لعنتی؟

سوال که نه کلی‌ عقده تومه
که توی شب‌های تنهاییم مثل جغد شومه

من یه جوون ضعیفم دلم بی‌ طاقته هنوز
چرا اینجام وقتی‌ نداشتین لیاقت منو؟

باشه، بالا سر منم یکی‌ هست ببین
منو از خدا گرفتین میخواین به کی‌ پس بدین؟

به این جماعت گرگ؟ این امانت توست
مادر این ثمر بیداری شبانته خوب

چقدر جلوی دیگران بخوام راز داری کنم؟
چقدر من توی دستای شما پاسکاری شدم؟

چقدر از ترس بعد از جدایی توهم بگیرم؟
چقدر دیگران منو به چشم ترحم ببینن؟

منو ببین یه بیمارم یه بی‌تاب یه قریب
بچه نیستم واسه گریه هم یه تی‌ تاپ بخرین

مادر قصه‌هات بودن  واسه ما دوای درد
آخرش میمردن همه ی آدمای بد

با طلاق شما منم میشم آدم بده
بیا خوبی‌ کن و بد بودن رو یادم نده

نه که فک کنین تو این قصه بد شدم
نه
اصلا شاید نباید این حرفارو می زدم
شای جدایی تنها راهه نجات زندگیتونه
شاید به جایی رسیدین که نمیتونین با هم دامه بدین
شایدم...
نمی دونم

پیام یاس به مردم آذربایجان شرقی

درود میگم به همه ی هموطنان عزیزم

امیدوارم که حالتون خوب باشه .

عرض کنم که .. خواستم یعنی امیدوارم بودم این ویدیو رو بدم برای تبریک به قهرمان هایی که از المپیک برمیگردن ... با ۱۲ تا مدل .

ولی متاسفانه ... اتفاق غم انگیری افتاد که باعث شد ............. چی بگم ... !؟

الان ساعت ۵ صبه ... پای دفترم نشستم ..

تنها راهی که میتونستم خودمو خالی کنم همین بود .... بنویسم ..

منمو این دفترمو شما .......... هه ( نیش خن )

آغز شعر یاس :

ای کاش که حس ما یه تلقین بود ...  کاش عاقبت قصه های تلخ این بود

که یهو بیدار بشی تو از یه خواب ترسناک  . یه خواب پراز مرگ و اتفاق دردناک ..

ولی ما بیداریم ببین عیدمون عزا ش میگم ما آره ولی فرقی بینمون نزار چون ..

ملت من تو این وزا سوگواره صبره ایران من و فقط ایوب داره ..

مگه درد کم داشتیم اره این چه دعوایی بود .. تو این شرایط سخت این چه بلایی بود .

صبر بده خدا فقط صبر بده نمی خوام که سرزمینم روبه عقب گرد بره .

هر لحظه روبه افزایش میره آمار ..

از کودکان دفن شده زیر آوار .

امیدوارم بودم هموطنان غم نبینن دوباره فاجعه ای ر و نظیر بم نبینن ..

تو این شرایط تو مارا تنها نزار یا رب ..

مخصوصا اونایی رو که الان عزادارن ..

من واسه آزادی این دیار می کوشم ..

من واسه رفتن شما سیاه می پوشم ..

ما آذربایجان دوباره میسازیم ..

بی خیال اونایی که از خوشی زیاد بی هوشن ...

هه ( نیش خن )

فریاد یاس ( فریاس )

من میخونم و سکوتم رو دار میزنم / من میمونم و صعودم رو جار میزنم

بال میزنم ...

میدونم که تو هم توی قلبت عقده هایی داری / عقده هایی که اومدن از نقطه هایی تاریک

الان ۱۲ شبِ از صبحِ پای کاریم / بازم روبرو شدیم با سفره‌های خالی‌

این حرفا شدن فقط مشتی گفته‌های عادی‌ / تو هم پُری از این همه حفره‌های مادی

خیابونا پر از مشتی کاسب پست / پر از آدمای مهتاج کاسه به دست

پر از آدمای خردمند و تحصیل کرده / که زندگی انزوا رو بهش تحمیل کرده

پر از آدمای سخت کوش کارگر / که کاغذ فردای روشن رو پاره کرد

پر از کسی که دنبال پول کلی گشت / آخرم رسید به فروش کلیه ش

پر از اونا که سال ها خوندن درس های بدن / نا امید گذشتن از مرزهای وطن

پر از بغضی که نترکید و اشک نشد / پر از استعدادهایی که کشف نشد

پر از اون کسایی که از خودی فریب خوردن / بعد یه گوشه تک و تنها و غریب مردن

پر از ، پر از من ، تو قصه های درد / بگو تو این لحظه از چی باید استفاده کرد ؟

از فریاد ، همین که داد میزنم / من میخونم و سکوتم رو دار میزنم

من میمونم و صعودم رو جار میزنم / بال میزنم به اوج قصه‌ها میپرم

از این به بعد حرف دلم رو فریاد میزنم / من میخونم و سکوتم رو دار میزنم

من میمونم و صعودم رو جار میزنم / بال میزنم به اوج قصه‌ها میپرم

پای حرف من بشین بگم چه زجه‌ها کشیدم / نسل ما چه دیدن قطره‌ اشک ما چکیدن

مردمان بی‌ غم ، درد ما رو دیدن / بی‌ رحم تر شدن ، بد به حال میهن

چه باید کرد ، از کی‌ شکایت کرد؟ / از این سرنوشت بد که منو شکارم کرد

نه تقصیر از منِ که بهش اجازه دادم / فکر می‌کردم یکی‌ میاد واسه نجات آدم

غافل از اینکه قلب‌ها پر از ترکشه / که باعث اینه چشمای تو تر بشه

غافل از این که هر کسی‌ گرفتار دردشه / امیدوارم هر کی‌ گره داره حل بشه

وقتی‌ میبینی‌ قیمت‌ها با قدم‌های هجومی / پیش میرن به سمت رقم‌های نجومی

تو مجبوری که به سقوطت پا بدی / چون که تو هنوز‌م اسیر حقوق ثابتی

یعنی‌ تنها چیزی که سمت تو سرازیرِ درده / که تمام وجود تو رو سراسیمه کرده

بهم بگو تو این مسیر آیا چراغی میتونه که این راهو روشن کنه؟ پس چه راهی‌ می‌مونه؟

فقط فریاد ، همین که داد میزنم / من میخونم و سکوتم رو دار میزنم

من میمونم و صعودم رو جار میزنم / بال میزنم به اوج قصه‌ها میپرم

بیا با من دلو به دریا بزن حرف دلتو فریاد بزن

تو این تباهی تو این سیاهی اینِ درمان درد

بیا با من دلو به دریا بزن حرف دلتو فریاد بزن

تو این تباهی تو این سیاهی اینِ درمان درد

فقط فریاد ، همین که داد میزنم / من میخونم و سکوتم رو دار میزنم

من میمونم و صعودم رو جار میزنم / بال میزنم به اوج قصه‌ها میپرم

از این به بعد حرف دلم رو فریاد میزنم / من میخونم و سکوتم رو دار میزنم

من میمونم و صعودم رو جار میزنم / بال میزنم به اوج قصه‌ها میپرم

صدامو داری؟ ...

هر لحظه یه شروع تازس

هر شروع یه تولد دوبارس

متن تکست سرباز وطن یاس

خودتو بده به دست تکستم 
یه لحظه بگذر
از فکر و ذکر و مشغله
و برو به سمت حسم 
سر تکون بده حالا با بیت اوزی 
یکم برو تو حس و حال و فاز و ریتم موزیک
درد ورق قلم هدف همش ربط خاصی
دارن به اوج و رشد و پیشرفت رپ فارسی
من و تو باید تا ته تو صحنه وایستیم 
میدونم اینو تو هم موافق با حرف یاسی
من میخوام تو مخ برم یه کمی هرج و مرج کنم
درد و رنج رپ من به سبک رپ ترجمش کنم 
درس و مشق من نوشتن است از تو از خودم
پس بذار که رپ کنم از عمق درد مردمم 
خوب؟؟؟
میدونی من مصر رو گفته های پیشم
دشمنای ما دلیل افت ما نمیشن
خفته های دیشب حالا بیدار ترینن
همه در ها قفل بود من از دیوار پریدم


هم خوان:

ببین دستم این قصه ها رو مینویسه میگه

با یه خودکار که عین تیغ تیزه اینه 
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
ولی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

صدامو داری؟ یاس مینویسه میگه
هی با خودکاری تیغ تیزه اینه 
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
هی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

ورس۲:
رپسانگ

رحمت به اون کسیکه پشتمه بشمار
لعنت به اون کسیکه دشمنه بشمار
رپ نردبون رشدمه تو چشمام 
مقصد که توی مشتمه به اجبار
هستم تو شوک روز های قدیمو 
ولی هنوزم میکنم شکر اوستی کریمو
هنوز کلمه ها رو مینویسم با صداقت چون
یه لحظه واستا بینم انگار صدا قطع شد 
اوزی؟ !!!....
مهم نیست بدون بیت میریم من و تو

ببین٬ تو وقتی پایه باشی واسه پای من 
بیت زود خودشو میرسونه با صدای من 
ما بچه های زیرزمینی
زجه ها رو میزنیم 
حرف ما رو میشنوی 
ما تک ستاره میشویم
تو سبک برتر من تخته کردم 
در ها رو حتی سقف رو کندم تا صدر جدول 
بشینم
بشینم کنارت 
بچینم ستاره 
من میدم ادامه 
و اینم صدامه 
که میرقصه با تو
قلم میلغزه تا صبح
آره این درس ما شد
پس تو این لحظه پاشو 
واسه جنگ به دنبال حسّ و حال نگَرد 
چونکه اونکه برد هیچ وقت استخاره نکرد 
توی حال و سال خوبی مثل سال ۹۰
همه دستا میره بالا به افتخار وطن

هم خوان:

ببین دستم این قصه ها رو مینویسه میگه

با یه خودکار که عین تیغ تیزه اینه 
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
ولی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

صدامو داری؟ یاس مینویسه میگه
هی با خودکاری تیغ تیزه اینه 
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
هی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

ورس۳:

پشتکار من رشد کار من

تو پشتیبان من خوش به حال من
ما گشنه های حرف مرده کشته های رپ
با کلمه هایی گرونتر از بشکه های نفت
ت بده
تا ته تو تحریم و تحت تعقیب
ب بده
با بد ترین بلا ها باس بجنگیم
م بده 
ما مست و منگیم مثل مرگ مغزی
ره به ره
قلم به دستیم قسم به نسلی 
که پا به پاشون روز هایی که سوخت دادیم
از جنس همیم همدیگرو دوست داریم
عرقته به رنگ پرچمت به سرزمینت 
که قرمزه سفید و سبزه منم از صمیم 
قلبم هستم تا توی دنیا صدام بپیچه 
یاس تو اوج درد همینجا ادامه میده 
ایران مهم نیست به دست کی اداره میشه
آدم همیشه تو محدودیت ها ستاره میشه

هم خوان:

ببین دستم این قصه ها رو مینویسه میگه

با یه خودکار که عین تیغ تیزه اینه 
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره
ولی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

صدامو داری؟ یاس مینویسه میگه
هی با خودکاری تیغ تیزه اینه 
که مینویسه دیگه از کینه ای که پیره

هی به سمت پیشرفت سینه خیز میره

 

متن آهنگ از چی بگم .... تقدیم به هواداران اصلی یاس

میگی بازم کنار همدیگه واژه بچین؟ راجب چی؟ ........... باشه بشین 

چشاتو باز کن،یه لحظه مال من باش،یه لحظه بیا توی حس و حال من باش . . . 

پس میکروفونو به دست من تو بده بگم،ازین زمونه و از دلی که تکه تکس 

هر آهنگ منم مساویه ذکر یه درد،جز اینم ندارم یه فکر بهتر 

از جومونگی بگم که شده سنبل رشادت،ایران براش شده مثل صندوق تجارت 

پس هنرمند وطن الان کجاست؟ . . . نیست؟ ،اون تو زیر زمین میخونه چون که مجاز نیست . . . 

از چی بگم برات؟ 

انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد؟ 

به جز کاغذ سفید پاره؟ خوب آره رفیق حرف توشه 

ولی با خودکار سفید! 

تو اَم مثل منی،تو هم کم درد نداری 

درد اصلیت اینه که تو همدرد نداری 

من کسی نیستم با این زخما دردم بگیره 

ولی این اشک ها رو کی میخواد گردن بگیره؟ 

از چی بگم خدااا 

از این بنده های خسته؟ 

از این همه درد تموم دنده هام شکسته 

خنده هامو نبین،این خنده ها میچسبه رو لبم 

این منم با یه رد پای خسته 

از چی بگم؟ 

بگو از یه روح زخمی 

که باید یک تنه بره 

تو قلب کوه سختی 

از روزایی که خط خوردن توی تقویم 

خبر میدن از یه اشتباه رو به تخریب . . . 

از چی بگم؟ 

از بچه های پایین شهر؟ 

که غذا واسه خوردن دارن ماهی یه شب؟ 

اون که تنها دلیل خوابش به عشق فرداست 

تنها پاتوق عشق و حالش بهشت زهراست 

یا که بگم از اون رفقای کاخ نشین 

که هستند تو واردات کالای ساخت چین 

تو به من بگو اینو من از چی بگم خب؟ 

ما گفتیم و تموم دردا ریشه کن شد؟ 

از چی بگم 

شاید قصه دوست داری 

مث قصه ی اون همکلاسیان روستایی 

اگه قصه تلخه گناه واقعیت،داستان نرگس و گلای باغ میهن 

که نشستن با صد چرا و افسوس کاشکی 

که بخاری جای چراغ نفت سوز داشتیم 

چراغ افتاد توی کلاس و گر گرفت 

آتشی که پوست بچه ها رو مثل گرگ گرفت 

این طفل معصوم با داد و فریاد گفت،زود بدویین سمت در ولی درم قفل بود 

چشام خشک شد،یکم بهم اشک بده،ایزد 

این بچه ها با کدوم دست مشق بنویسن؟ 

کودکی مرد،در راه کلاسی که سوخت و منتظر یه جراح پلاستیکه! 

یاس نمیخواد ته قصه رو هرگز ببنده 

که باز دلش میخواد که نرگس بخنده 

از چی بگم؟ 

این صحبت شده غروب،زرد 

توی قلب بچه های مدرسه ی درود زن 

غصه نخور صدامو بشنو از توی خونت 

من صداتو به گوش همه میرسونم 

از چی بگم؟ 

از دلی که فقط اسمش دله؟! 

یه عمری که نصفش اشکه،نصفش گله! 

یاس روخ توی زندون که جسمش وله! 

آدم مجبوره که با شرایط وفقش بده. . . 

از چی بگم؟ 

بگو از یه روح زخمی 

که باید یک تنه بره 

تو قلب کوه سختی 

ولی قسم بخدا،قسم به روح تختی 

که من بدون ترس میرم به سوی تقدیر 

خیلی خشنه زندگی ولی حوصله کردم 

تو فشن زندگی من یه مدل دردم 

ولی دفتر گذشته هامو ذره ذره کردم و 

اومدم جلو که پی درد سر بگردم 

از چی بگم ؟ . . . 

از چی بگم ؟ . . . 

درکم کن :

یاس " درکم کن "

سلام ، سلام عرض شد . بفرما . ببخشید واسه ی این آگهیتون مزاحم شده بودم ، میخواستم اگه بشه اینجا استخدام بشم . مدارکتونو آوُرید ؟ بله بفرمائید . کاملن ؟ کامله ، مدارک همش کامله . سابقه کار ؟ والا سابقه کار که ، سابقه کاری ندارم من . نمیشه که آقا جون ، سابقه کار باید داشته باشی . خب آخه چیکار بکنم ؟ من الان هرجایی که رفتم به من میگن باید سابقه کار داشته باشی . من نمیدونم ، از یه جایی باید شروع کرد بلاخره . من شرمندم سابقه کار باید داشته باشی . خب آخه بلاخره شما هم ببین من الان ، الان بیکارم . دارم هر ، یعنی نمیدونم چیکار باید بکنم . مشکل من نیست . بفرمائید ، سر ِ راه واستادید . تو رو خدا یه توجهی بکنید . شرمندم ، حرکت کن . یه لطفی در حق من بکنید . بفرمائید . هـــــــــــه ِ ، باشه .

آخه بابا باغت آباد منو درکم کن / نگو جلو را واستادی آقا حرکت کن / تو اینجا نشستی واسه اینکه جوابمو بدی / پایینو نگاه نکن چشم پر عضابمو ببین / اگه نیازمند بودی تو هم میشدی یه کنه / ببین اسم بد شانس روی پیشونیه منه / عصبانیم یه زلزله ی 10 ریشتره ِ توم / چرا اون با یقه ی بسته ُ ته ریش بره تو / همینا میتونه جوونای ما رو پیر کنه / حدس زدی یه روزی پیشش کارت گیر کنه / تا که میرسه به منه بدبخت آواره / میگی الان نه باشه بعد وقت ناهاره / بیا یه کار ِ خیری بکن توی روزت / امضاتو نمیخوام بزارم توی موزه / نگو مدارکت ناقص ِ تو فردا بیا / همه چیزو کامل کن ُ بعد ور دار بیا / واسه استخدام دقت کن به ضابطه ها / باید داشته باشی 5 سال سابقه کار / نمیخوام داد بزنم الکی شلوغ بکنم / بگو 5 سال ُمن از کجا شروع بکنم /

منو داری میبینی که از این زمونه سیرم / از همه جا بریدم ُ یه جوونه پیرم / کوله بارم ُ میبندمو شبونه میرم / به خاطر تو دیگه کارم تمومه بیرهم ( 2 بار )

بیدار شدی میخوره به سرت هوای صبح / توی روزنامه بخون صفحه ی حوادث ُ / ببین مادری که دخترشو کشته بود / بعد خودشو پرت کرد از پشت بوم / میگی چه مادر ِ بیرهمی ، چه روزگاری ؟ / چیه ؟ خراب شد اول ِ روز ِ کاری ؟ / اگه دقت کنی با کمی ریشه یابی / میفهمی که حتی یه مادرم میشه یاغی / اون مادر ای کاش باز زنده میشد / واست تعریف میکرد داستان زندگیشو / روزی که خداوند دخترشو هدیه میکرد / مادر داشت از خوشحالی گریه میکرد / با وجود پدری که هنوز بیکار بود / دم بیمارستان نشسته ُ سیگار دود / میکنه ُ بدهیا هر روز قد میکشه / مرگ دور ِ آگهیا همش خط میکشه / بند ِ امیدش به آینده ها پاره شد باخت / آخر سرم که خیابونا کارشو ساخت / قاتل تویی ، خدا ببخش ِ گناهاتو / حالا برو بخون مجله ی گل آقاتو /

منو داری میبینی که از این زمونه سیرم / از همه جا بریدم ُ یه جوونه پیرم / کوله بارم ُ میبندمو شبونه میرم / به خاطر تو دیگه کارم تمومه بیرهم ( 2 بار )

چیه ؟ فکر میکنی حالا که تو پشت میزی / از ما بالاتری ؟ یعنی تو گشنه نیستی ؟ / طوری صحبت میکنه انگار که داری ؛ الان ، تراولاتو میکنی پشت نویسی / خیلی شده یه جوون جلوی تو ظاهر بشه / یه جوونه تحصیل کرده که مسافر کش ِ / این همه سال زحمت کشیده واسه کاری / که فردا با روی سفید بره خواستگاری / دیگه خودتم میدونی این ِ گفته ی عقل / باید با پول بشینی سر سفره ی عقد / و توی پول چیزی به اسم وفا گم ِ / گذشت وقتی که میگفتن مهم تفاهم ِ / فقر از در بیاد تو همه چیز ُ خراب میکنه / بعد عشق از پنجره فرار میکنه / باغت آباد منو درکم کن / نگو جلو را واستادی آقا حرکت کن /

منو داری میبینی که از این زمونه سیرم / از همه جا بریدم ُ یه جوونه پیرم / کوله بارم ُ میبندمو شبونه میرم / به خاطر تو دیگه کارم تمومه بیرهم ( 2 بار


 

تمومش کن

ياس " تمومش کن "

جلو آينه وايسا تو در حسرت ، که چه روزاي خوبی بود ُ از دست رفت

که چه گناهی بود که ازش سر زد ، که ديگه دور شده بود از مقصد

رفتن ديگه همه از دم ، تنهاش گذاشتن ديگه اونو رسماً

اونيکه زمانی از همه بوده برتر ، حالا با دستاي خودش شده پرپر

جَوونيکه پشتش خميده ، رنگ از چهره ی خشکش پريده

تازه مصرف کرد ُ نعشه بود ، ولی دوباره دچاره رعشه شد

من يادم ، نميره روزايی رو که اون مادر ، چطوری يه گوشه ميگرفت ماتم ، نميتونست بکنه اينو باور ، که بچش تو دام ِ يه نامرد ، بيُفته تو جامعه با سر ، بخوره روي زمين ُ بگه واسم هيچی مهم نيست که ببازم همه چيم رفت به باد

دستم رفته رو نبض ِ حست ، حالا که دیگه کار ِ تو حبس ِ جسم ِ ته ، تو يه زخمی ِ صد درصدی که به روي خودت حالا يه ضبدر زدی ، ميگن که آدمي که خواب باشه ، صداش کنی ميتونه ز خواب پا شه

ولی تو خودتو زدی به خواب ، شنا بلد نيستی ولی زدی به آب ...

بدون هر کس که رفته از اين مسير ُ از دست رفته شده اسير ، پس هست به نفعت تو اين ُ بدون ، هرچند که سخت ِ تو ولی بتون

بتون . اون نميتونه ، که رو پاهاش وايس ِ ، کسی چه ميدونه ، که يه روزيرو که نداره پوله دوا ، اون تزريق کنه آمپول هوا

واسه پول دوا مونده يه را ديگه ، که شستن ِ شيشه ماشينا تو ترافيک ِ ، تا ميره جلو که بکنه شروع به کار ، صاحب ِ ماشين ِ ميگه برو کنار

متنفر چشماشو بهش دوخت ، ياد ِ گذشته افتاد ُ دلش سوخت ، از روزاي خوبي که رفتن ، حالا دیگه زيره خاطرات ِ بد دفنن

اين مرهم ِ درد ِ اون مَرده ، اونو از همه طرد ُ دور کرده ، مرهمی که اونو نابود کرد ، خيليا رو روونه ی تابوت کرد

اون مرد حتی نامزدش ، رو با نعشگيه مواد طاق زده

حالا اون ِ که تو دل شبا تک ُ غريبه که حالا ميگه ديگه رسيده به آخر ِ راه

من میگم ُ اون هی داره میره ، نمیدونه که جلوش میدان ِ مین ِ نرو جلو تا به تو بگم من علتش ، که ته ِ اين راه مرگ ِ با ذلت ِ

تو کسی شدی ، که حالا يه شبگرده ، منتظری که اون روزا برگرده ؟

نه . تو روياي نعشگی ، برگرد تو به دوران ِ بچگيت ، گونه هات ديگه شده از اشک تو خيس ، وقتی میاد سراغ تو گشت ِ پليس

تو گذشته آب از سرت ، که تاثير ِ مواد ِ لامذهب ِ

وقتشه تصميم بگيره ، ترک کنه يا زير ِ تزريق بميره

به خودش گفت خودت ُ بساز ميتونی ، چرا داری خودت ُ قصاص ميکنی

وقتشه ديگه پاشد به قصد ِ کشت ، پس از جاش بلند شد با دست ِ مُشت

اعتياد ُ کنه مثل موج ويران ، تا که برسه به روزاي اوج ايران


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nimo sharif در تاریخ 1394/04/06 و 2:04 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم کاکو خیلی حال دادی عشقی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 630
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,063
  • بازدید ماه : 6,900
  • بازدید سال : 49,735
  • بازدید کلی : 2,581,284