loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 1629 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (3)

متن آهنگ جدید سعید پانتر با نام بشمار

هرزم من  هرزم من  عاشق دافای سبزم من

یه پسر شیطون مستم من گفتم رد داده مغزم من

من دوستام دوس دارن دوستاتو دوستات دوس دارن منو

نرو صداکن بقیه رو

هی لیدی پلیز اگه نیست اشکال پیرنمو بده بالا پکارو بشمار

یک دو سه چهار

….

من گیج شدم  من گییج شدم  سه تا ازون خوبا نزدیک شدن

نمیدونم کدومشو تحریک کنم یاکه سه تارو بزنمو هتریک کنم

یکیشون میخواد تورو کف بره …

ولی جایی اینکه بگیری تو از من اشکال پیرنمو بده بالا پکارو بشمار

یک دو سه چهار

 

نظر یادت نره

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/02/11 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

صداش خیلی شبیه منه.جوری که یه بار خودم خوندم همه منو با سعید پانتر اشتباه گرفتن!!!!
پاسخ : عزیزم خیلی نکنه خودشی

این نظر توسط دیمن در تاریخ 1393/01/29 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

سلام.متن اهنگتون کامل نیستا.اصلاحش کنید.شکلک
پاسخ : عزیزم ای کاش میگفتی کجاش ناقصه ولی چش دوباره گوش میدم مینیویسم

این نظر توسط مژگان در تاریخ 1393/01/28 و 13:07 دقیقه ارسال شده است

من عاشق این اهنگم.....دوستم ایناز این اهنگو برام خوندشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اره خیلی خوبهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 282
  • بازدید ماه : 7,756
  • بازدید سال : 40,166
  • بازدید کلی : 2,571,715