loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 1277 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (1)

من صداش می کنم..

♫♫♫

از همون روزی که رفت جاشو خالی کردم
من هنوزم دارم دور چشاش میگردم
من هنوز عکساشو میبینم واسش میمرم
هنوزم منتظرم چشم انتظار میشینم..

زندگیم خوب بود فقط تورو کم داشت
حتی اگه هر روز منو برنجونه با حرفاش
اخماش

من صداش میکنم
من نگاش میکنم
من به پاش میمونم
حالا برگرده یا نه
اون نمیخواد که بیاد
اون پریشونه زیاد
آخ که دیگه نمیدونم
منو میخواد یا نه
آخ منو میخواد یا نه

صبح تا شب تو فکرش این دلم هنوز عاشقشه
بهونشو میگیره بخواد براش میمیره
هنوزم حال و هوا تو کوچمون میپیچه
چشم عاشقِ چشاشه بیخیال نمیشه

نظر یادت نره

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/01/23 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

واقعا زیباست هم آهنگش هم تکستش *********************************************************************************************************************************
پاسخ : ممنون از نظرت عزیزم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 7,089
  • بازدید سال : 39,499
  • بازدید کلی : 2,571,048