loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 2175 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

پوله رپ ت خ * م

اعتبار ت خ * م

استاد ت خ * م

همتون به ت خ * م

بهتون گفتم میرسم به قدرت کسب میکنم شهرت

همه به تخ*م

پوله رپ ت خ * م

اعتبار ت خ * م

استاد ت خ * م

همتون به ت خ * م

بهتون گفتم میرسم به قدرت کسب میکنم شهرت

همه به تخ*م

ورس 1

یه موقه میخواستم گنده شم مثله هیچکس

منو بشناسن کله شهر می گفت هستش پشته من

ولی خالی کرد پشتمو ترجیح داد دشمنو به بهترین دوستاش

همه ازم میخوان این موضوع رو باز کنم پس خوب گوش کن تا من این رازو فاش کنم

یادته خوت گفتی بیام تویه صامت بیام تویه راحت

گفتی اوج رپ کنه خواصه

اسممو تو مجله ی نمیدونم چیچی اوردی گفتی اوج یعنی سومین رپ کن مورد علاقم

زیاده سوادم اینو خوذتم خوب میدونی

تو همونی که جلویه حامد بهداد میگفتی اینجا ایران توش میمونی

کورس

پوله رپ ت خ * م

اعتبار ت خ * م

استاد ت خ * م

همتون به ت خ * م

بهتون گفتم میرسم به قدرت کسب میکنم شهرت

همه به تخ*م

پوله رپ ت خ * م

اعتبار ت خ * م

استاد ت خ * م

همتون به ت خ * م

بهتون گفتم میرسم به قدرت کسب میکنم شهرت

همه به تخ*م

چقده با حاله حرفام مگه نه اقای بهرام

مگه تو همونی نبودی که میگفتی طرف لاشی الان

حرف نیستش اگه فک کنی سنجیده

پس سنجیده فکر کردی که الان پیشه شی مردیکه

خنده داریو حوصله سر بر اینا دنباله موشکل رپن

مشکل رپ یعنی امسال تو چون خوابیدی تو انبار گه

پشته هم سیاسی خوندن واسه ی شهرت عاشقت شدم

ولی زود فراموش میشی چون زود عاشقه یکی دیگه میشن

انگاری دافشون اره ک*نی الان تویه راه دوری ولی یادت باشه وقتی نزدیک بودی

میگفتی اوج تو میشی اولین رپ کن نسل دوم منم میزدم نیش خند تو همش ادعایی

فازه غرور الکی اشتباهی عشق دافی اره لاشی

من همونم که بیشتر حرفام بالا داشته همونی که رپ میکردم میرخت پشمایه هیچکسو بهرام

کورس

پوله رپ ت خ * م

اعتبار ت خ * م

استاد ت خ * م

همتون به ت خ * م

بهتون گفتم میرسم به قدرت کسب میکنم شهرت

همه به تخ*م

پوله رپ ت خ * م

اعتبار ت خ * م

استاد ت خ * م

همتون به ت خ * م

بهتون گفتم میرسم به قدرت کسب میکنم شهرت

همه به تخ*م

کورس

پوله رپ ت خ * م

اعتبار ت خ * م

استاد ت خ * م

همتون به ت خ * م

بهتون گفتم میرسم به قدرت کسب میکنم شهرت

همه به تخ*م

پوله رپ ت خ * م

اعتبار ت خ * م

استاد ت خ * م

همتون به ت خ * م

بهتون گفتم میرسم به قدرت کسب میکنم شهرت

همه به تخ*م

 

نظر یادت نره 

 

کپی فقط با ذکر منبع

برچسب ها تکست و متن و شعر اهنگ جدید علی اوج به نام حاشیه دیس به سروش هیچکش و بهرام , شعر اهنگ جدید علی اوج به نام حاشیه دیس به سروش هیچکش و بهرام , تکست اهنگ جدید علی اوج به نام حاشیه دیس به سروش هیچکش و بهرام , متن اهنگ جدید علی اوج به نام حاشیه دیس به سروش هیچکش و بهرام , تکست و متن و شعر اهنگ جدید علی اوج به نام حاشیه , متن اهنگ جدید علی اوج به نام حاشیه , تکست اهنگ جدید علی اوج به نام حاشیه , شعر اهنگ جدید علی اوج به نام حاشیه , تکست و متن و شعر اهنگ حاشیه از علی اوج , شعر اهنگ حاشیه از علی اوج , تکست اهنگ حاشیه از علی اوج , متن اهنگ حاشیه از علی اوج , تکست حاشیه از علی اوج , متن حاشیه از علی اوج , شعر حاشیه از علی اوج , عکس بنر حاشیه از علی اوج , تکست و متن و شعر اهنگ جدید حاشیه از علی اوج دیس به سروش هیچکش و بهرام , شعر اهنگ جدید حاشیه از علی اوج دیس به سروش هیچکش و بهرام , تکست اهنگ جدید حاشیه از علی اوج دیس به سروش هیچکش و بهرام , متن اهنگ جدید حاشیه از علی اوج دیس به سروش هیچکش و بهرام ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تنها در تاریخ 1393/12/04 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

خطاب ب علی اوج .
برو لاشی

این نظر توسط arian rap20 در تاریخ 1393/09/21 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

khili jahasho eshtebah neveshti
ghoole rap na poole rap
be hichkas migan ghoole rap in khaste diss kone oon lafzo
ghalat emlayi ham ziad dasht dada
be manam sar bezan khasti copy kon
karet khube


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 50,385
  • بازدید کلی : 2,581,934