loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 1165 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

کاش تو روم یه کم حس خجالت داشتی و 
از اولش باهام صداقت داشتی 

چی شد تا حرف صداقت شد
یهو صدات قطع شد
تو با من گرم بودی 
دستات چرا سرد شد

چند وقتیه که خدا رو شکر بهترم
ولی بازم نمیشه از تو بگذرم
هنوزم قفلم روت 
هر چند که حضورت همه جا باعث افتم بود

خدا میدونه که کجا کجا پلاسی و 
ممکنه با هر ادمی هر ان بلاسی

ولی من چی یه خونه نشینم 
که ممکنه ساکت مدت ها یه گوشه بشینم

چرا؟ 
چون هنوز دستم تو شوک کاره
ولی خب خدا رو شکر که حالت خوبه

بگو کنارش بستی یا خوابی
لباس چی براش پوشیدی رسمی یا عادی

بزار همه چی رو من رو راست بگم بت
تو یه تیمی میخوای که بهت باس ببره

اینم بدون که دیگه برام مهم نیستی و برو ب هر ک
که میخوای لاس بزنه

برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گزاشتی خالی دستم
برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گزاشتی خالی دستم

دیگه برو چون نمیخوام بسته بشم
تو رو نباید حتی از اولشم به تو دل می باختم
چون دوست نداشتم 
به دست تو یا کسای دیگه مسخره شم

تو غرق خوشی و من از سر شب مستم
اصلا خوابم نمیبره از سر شب

اینقدره قرص و دری وری با هم میخورم
که شاید استرسام کمتر بشن
تو خودم با یارو دیدمت
به همرات شک کنم یا بوی پیرهنت

که غرق عطر مردونست
حیف که خوردم مست و من رو دست
پس برو گم و تف به ذاتت
اینا همه کمبود عقده هاته

جا زدی خوبیامو با بدی
جواب دادی میمردی به همه پا ندی

برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گزاشتی خالی دستم
برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گزاشتی خالی دستم


هنوزم اخلاقای بدتو باز داریشون
کثافت کاراتو میکنی ماست مالیشون
این یارو کیه که همش بهت زنگ میزنه
نکنه رابطه کاری داری باز با ایشون

خدایی بگو یعنی اینقد خجالت داشت
حالا دوست پسرت یه کمی کسالت داشت

مگه چیکار کرده بود که این مدلی
این کارو کردی تو کثافت باش

من هنوز همون ادمم
هنوزم تقصم
واسه هر چیز الکیم بغضم
نمیترکه تو بودی دلیل افتم
پس دیگه بکش از ما بیرون لطفا

چون دیگه همه جوره تو رو تست کردم
تو این شرایطم نبودتو حس کردم

بگو بینم تو الان کجایی که
از غم نبودت غم روشو جز کردم

برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم
چون تو رفتی و گزاشتی خالی دستم
برو که هیچی بین ما نیست اصلا
زندگیم با تو پاشید از هم
من به نبود تو راضی هستم

چون تو رفتی و گزاشتی خالی دستم

 

نظر یادت نره

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط armin در تاریخ 1393/03/12 و 5:29 دقیقه ارسال شده است

vaghean seda ghat shodشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 376
  • بازدید سال : 50,373
  • بازدید کلی : 2,581,922