loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 1358 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

۶ساعت دیگه گذاشته میشه

برچسب ها تکست و متن و شعر اهنگ جدید زدبازی به نام نمیدونه من کیم , شعر اهنگ جدید زدبازی به نام نمیدونه من کیم , تکست اهنگ جدید زدبازی به نام نمیدونه من کیم , متن اهنگ جدید زدبازی به نام نمیدونه من کیم , تکست نمیدونه من کیم از زدبازی , متن نمیدونه من کیم از زدبازی , شعر نمیدونه من کیم از زدبازی , لیریکس نمیدونه من کیم از زدبازی , تکست و متن و شعر اهنگ جدید نمیدونه من کیم از زدبازی , شعر اهنگ جدید نمیدونه من کیم از زدبازی , تکست اهنگ جدید نمیدونه من کیم از زدبازی , متن اهنگ جدید نمیدونه من کیم از زدبازی , تکست و متن و شعر اهنگ جدید زدبازی به نام نمیدونه من کیم از آلبوم سرمایه 1 , شعر اهنگ جدید زدبازی به نام نمیدونه من کیم از آلبوم سرمایه 1 , تکست اهنگ جدید زدبازی به نام نمیدونه من کیم از آلبوم سرمایه 1 , متن اهنگ جدید زدبازی به نام نمیدونه من کیم از آلبوم سرمایه 1 , تکست البوم سرمایه زدبازی , متن آهنگ نمیدونه من کیم از امیر کبیر آلبوم سرمایه , تکست آهنگ نمیدونه من کیم از امیر کبیر , متن آهنگ البوم سرمایه زدبازی اهنگ نمیدونه من کیم ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اااااااااااااا در تاریخ 1393/10/14 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

خخخخ هم مهراد هست هم سهراب نرفتن از زد بازی

این نظر توسط medrik در تاریخ 1393/10/08 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

عزیزم!خوشگلم!
آلبوم سرمایه ماله زد بازی نیس.فقط مهراد جون دیرکترش بوده.و مهراد و سهراب دیگه تو گروه زد بازی نیستنشکلکشکلک

این نظر توسط Mohaddese در تاریخ 1393/10/01 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

هرهرهر....خعلی باحالین.....6 ساعت دیگه؟؟؟8 ماه گذشته

این نظر توسط ... در تاریخ 1393/07/17 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

چرت ترین سایتی که تا حالا دیدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 713
  • بازدید ماه : 6,455
  • بازدید سال : 38,865
  • بازدید کلی : 2,570,414