loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 2125 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

 

تکست آهنگ سخت میگذره


ورس 1 [ لیتو ] :

اینجا همه منو میخوان // میگن بام همه جا میان
میان میان میان...
ولی بازم میگم نرو ، چون میدونم از پهلوم اگه بری // بعد چند روز توام برام غریبه ای
دعواهامونم بود فقط دقیقه ای // ترجیح دادی اونو به من از رو بعد سلیقگی
شیرین مثل بیلیزی ( baileys ) یه تلخی داری حیف نیست این // سر میخوردیم با هم چون که دنیا بودش خیلی لیز
زمین خوردیم آخرش ، سخته خیلی باورش // میگفتی معروفی و « لیتو » هرچی خواسته دارتش
حرفات معنی نمیدادن ، هرچی تو بگی دارم // قول دادی بدی یادم ، بد کردی به این آدم
.بودی تو روزی کنه ، عشق من موزیکمه // دنبال این بودی که کی میکنه جوسی ( Juicy ) تنت
من الان خوشحال و خوبم موندنم شد آرزو نه.// اگه اون شب رفته بود پهلوت صبح آره بودم
الان توی بغل تو دیگه « لیتو » نیست // حالا هرچقدر میخوای برو بکن هی تو ریسکــــــــ

 

کروس [ لیتو ] :

نرو بدونه تو اینجا سخته نرو
نرو بدونه تو اینجا سخته
نرو بدونه تو بد میگذره نرو
نرو اینجا سخته ( ×2 )

 

ورس 2 [ سیجل ] :


وقتی نیستی برام وقت بیشتره // همه آسون دورم ولی "سخت میگذره"
نه نمیگم تفریم کمه // ولی خسته میشم من از این همه
نه رفتی واسه کیف پولش // یا واسه تیپ خوبش
یا نه ضریب هوشش // آدم خوبی بود و تمیز بود لیف دوشش
باز کردیم خب رولمونو / کاراکتر ک×خلمونو / ندادیم فیلمو طولش
یادمه صبح زود // میخواستی بری تو به زور
لباسات تو کیسه زباله // پلکات خیسه دوباره
گفتم چرا؟ گفتی زدی چشمات ریزه خماره //.گفتم میدونی « سیجل » معمولی نیستش خب آره
ولی منی که میتونستم داشته باشم هرچی میخوام // میگفتم حتی از تو درّه پرت شی میام
با همدیگه میسازیم خوبی از بدیام
آره راست میگفتم آره راست میگفتم // راست بگو حالا باهامی کلاً؟
یا میخوای بگی نه بزرگـــــــ شدی و من بچه تر شدم // برو اصلاً با اونا که ختم من شدن


 

کروس [ لیتو ] :

نرو بدونه تو اینجا سخته نرو
نرو بدونه تو اینجا سخته
نرو بدونه تو بد میگذره نرو
نرو اینجا سخته ( ×2 )

 

ورس 3 [ جی جی ] :

با صدتا دختر بودم رو هم رفته // واسه اینه دیگه روحم رفته
سه نفر جدید تو هر هفته // یه نفر ولی اومد رفتش
عوضم کرد مثل پوشکـــــــ بچه // منو میشناخت اون دور از صحنه
خسته میشدم من زود از دستش // واسه همینه دادم زود از دستش
حیف هه! عشق هایده بود و / منم پایۀ دود و
گل و سنگم / ککـــــــ و بنگم / تنتینه و دو تفنگم / ک×خل و منگم
حرفامو پس میگیرم دونه به دونه.// « جی جی » مال توست مثل نونه صبونه
میخوام باهم پیر شیم توی یه خونه // ولی رفتی و نمیمونه خونم تمیز ، خونم غلیظ ، دلم مریض
همش تو فکر قدیما / وقتی دوسم داشتی واسه خوبیام / ما عاشق هم شدیم واسه بدیام

 

کروس :

نرو بدونه تو اینجا سخته نرو
نرو بدونه تو اینجا سخته
نرو بدونه تو بد میگذره نرو
نرو اینجا سخته ( ×2 )

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 333
  • بازدید سال : 50,330
  • بازدید کلی : 2,581,879