loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 540 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ داره میره


برو ولی جاتو هیشکی نمیگیره
هیشکی نمیشینه
تو دل ِ من
برو ولی بدون دنیا قشنگ نیست
بدون ِ تو!
بدون ِ من
.
داره میره ...
دوباره داره میره میخواد تنهام
بزاره
داره میره ...
نمیخواد منو یه لحظه یادش
بیاره
داره میره ...
چه راحت داره میره نمیخوام
که بره
چرا اونی که میخوام تو زندگیم
مسافره؟!
.
برو ولی جاتو هیشکی نمیگیره
هیشکی نمیشینه
تو دل ِ من
برو ولی بدون دنیا قشنگ نیست
بدون ِ تو!
بدون ِ من
.
.
.
دیگه نمی تونه پای ِ قول و قراراش
بمونه
دیگه نمیخواد که.عشق و تو چشمام
بخونه
دیگه دستم تو دستاش لبام رو لبهاش
نمیره
دیگه قید ِ این عشق و زده دیگه جدا
ازم سیره
.
برو ولی جاتو هیشکی نمیگیره
هیشکی نمیشینه
تو دل ِ من
برو ولی بدون دنیا قشنگ نیست
بدون ِ تو!
بدون ِ من
برو ولی جاتو هیشکی نمیگیره
برو ولی جاتو هیشکی نمیگیره
برو ولی جاتو هیشکی نمیگیره
هیشکی نمیشینه
تو دل ِ من
برو ولی بدون دنیا قشنگ نیست
بدون ِ تو!
بدون ِ من


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 836
  • بازدید سال : 50,833
  • بازدید کلی : 2,582,382