loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 1715 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

تکست آهنگ خالصانه


[ کروس - T-Day ]

یِ ذره سره بیار بالا و بیرون آب
یِ دفعه پاتو بزار وسطِ د یونه ها
آبیِ دریاتو بده به آسمون
راهیه فردا شو بدون بادبون
یِ ذره سره بیار بالا و بیرون آب
یِ دفعه پاتو بزار وسطِ د یونه ها
آبیِ دریاتو بده به آسمون
راهیه فردا شو بدون بادبون

 

[ ورس ِ.1 - صادق ]

سر صبحی کلیدی به من که چی؟
از این لبام یِ دوتا لبخند بچین
کلی آدم منو دوست دارنو من نمیدونم اصن وصلم به چی
من هنوزم میخندم با کلِ آدما میجنگم که من نخواستم خدا خواست بالام چون حضورش رو میفهمم
دل بردم دل گرفتم
دل دادم از دل نوشتم
بی بی ها هلاک سربازا غلاف شاه دل گفت پس بدش من
شکل ِ من باش هرشب بمیر
فرداش بیدارشو از سر بگیر
زندگی رو چند خط ببین
هرچی کم داشت تو از حق بگیر
سر افرازم هدف.سازم
گرچه گهگاه علف بازم
طرف جا زد منم با سر
وایسادم چون همش تازم
وای
اگه خدا دست بزارِ روم
دینا رو میبینی تو از ی جای خوب
چشمه رو میبینی تو از یِ راه دور
از لایِ درختا و پرتو های نور
جنسات دیگه سمی نمیشن
پلکات روی هم دیگه نمیرن
هر کیو هر جوری.هستش بخوا
واس کسی مث من ارزش بزافرشته ها میگن سرخوشیتو
مخلوقا باهاتن از بس خوشی تو
میگم نتیجه با ماستو خداگفت بهم
مث من باشو وقت کشی کن

 

[ کروس.- T-Day ]

یِ ذره سره بیار بالا و بیرون آب
یِ دفعه پاتو بزار وسطِ د یونه ها
آبیِ دریاتو بده به آسمون
راهیه فردا شو بدون بادبون
یِ ذره سره بیار بالا و بیرون آب
یِ دفعه پاتو بزار وسطِ د یونه ها
آبیِ دریاتو بده به آسمون
راهیه فردا شو بدون بادبون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 316
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,723
  • بازدید ماه : 7,465
  • بازدید سال : 39,875
  • بازدید کلی : 2,571,424