loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 824 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)


هم خوان - سعید اس‌ پی‌ :

دیگه بس کن لعنتی دیگه بس کن لعنتی

داره میره رو مخ یه مشت حرفای مفت که تو چند سال پر کردی

تو مغزم دیگه کندم ازت دلو که هر شب چت و سگ نباشم

تهه داستان پیداست از اینجا شب

ورس 1 - علی‌ اوج :

چشمام باز می‌شه میشم خیره به سقف

حس بدی دارم دنیام تیرهوو تلخ

همه عکسات آویزونن روی دیوار

کّل اتاقم داره میده بوی سیگار

من دیگه خودم نیستم

هر روز بدون تو بدا میشن دورم بیشتر

تو فرشتهٔ من بودی تو واسه من بودی

تمام وجودم نه یه حس معمولی‌

کاشکی‌ میفهمیدی ولی‌ تو فقط داشتی بهم میخندیدی

بهم دروغ میگفتی‌ یو شبا از پیشم می‌رفتی با غریبه‌ها میرقصیدی

 

هم خوان - سعید اس‌ پی‌ :

دیگه بس کن لعنتی دیگه بس کن لعنتی

داره میره رو مخ یه مشت حرفای مفت که تو چند سال پر کردی

تو مغزم دیگه کندم ازت دلو که هر شب چت و سگ نباشم

تهه داستان پیداست از اینجا شب



قسمت 2 - علی‌ اوج :

نگاه‌ها روم سنگینه حال و روز غمگینه

همش سر گیجه روح من زخمی یه

دیگه مغزم تعطیل زنگیده

رابطه گندیده عشق من ترسیده

چون دیده رّد کردم مست کردم

هر شبم بدتر از دیشبم

همش میخندم از روی دیوونگی همچی‌ بیرون این رابطه دیگه واسم قشنگِ

یادته اون روز که هیچکی بات نبود

من بودم پیشتو هیچکی بات نموند

تو هیچ وقت قدرمو ندونستی

فکر نکن دیگه واسه من همون عشقی‌ نه

 


خواهش میکنم نظر بزار اگه دیدی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 316
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,663
  • بازدید ماه : 7,405
  • بازدید سال : 39,815
  • بازدید کلی : 2,571,364