loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 600 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

متن آهنگ تو تو دید من نیستی از امیر تتلو

تو توو دید من نیستی ، کجایی … چطور انقده نترس و شجاعی
چطور انقده بد شدی خدایی … تو توو فال من نیستی ، چرا نه
چرا محل نمیذاری به آدم … چرا گریه نمیکنی به یادم

دوست دارم دوباره اون پاهای خستت … کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی .. منم بزنم با پیانو

یه وقتایی همه چیز سیاس … دلهره پنجره باز
هیچیم نی که اصلا بده فاز … فاش میشه ازت هر هفته یه راز
اینم که میبینی افتره ماست … هیچ نقطه ی روشنی نی
خودتو بکش همینی … من خودمو کشتم اینی
نرفتی چون مشتری نی ... هیچ راه برگشتی نی
این زندگی رفتو برگشتنی نی … اینو بفهمو شل نباش
شاید اون یکی مثله من مشتی نی … ما وقت استفادش میریم
رفیق همه چیمونو واسش میدیم … این چیزارو تا تهش دیدیم
امثال تو رو صد بار بخشیدیم … اونایی ام که اضافی ان خودشون میرن

تو توو اتاق من نیستی چرا نه … چطور انقد یهو میشی یه نامرد
چرا نمیرسه هیشکی به دادم … هزار تا نذر هزار تا اشک هزار شمع
نشد غافل ازت حتی یه بار شمع … همیشه من همینقدر دوست داشتم

دوست دارم دوباره اون پاهای خستت … کنارم راه بیانو
دوست دارم دوباره تو واسه من بخونی … منم بزنم با پیانو

 

نظر یادت نره

 

برای خرید تکست و بیت حرفه ای با ما تماس بگیرید

 

۰۹۳۶۱۰۶۱۸۲۲

برچسب ها تکست و متن و شعر و لیریکس اهنگ جدید امیر تتلو به نام تو ، تو دید من نی , تکست اهنگ جدید امیر تتلو به نام تو ، تو دید من نیستی , لیریکس اهنگ جدید امیر تتلو به نام تو ، تو دید من نیستی , متن اهنگ جدید امیر تتلو به نام تو ، تو دید من نیستی , تکست و متن و شعر و لیریکس اهنگ جدید امیر تتلو به نام تو دید من نیستی , تکست اهنگ جدید امیر تتلو به نام تو دید من نیستی , لیریکس اهنگ جدید امیر تتلو به نام تو دید من نیستی , متن اهنگ جدید امیر تتلو به نام تو دید من نیستی , تکست اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو , متن اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو , شعر اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو , لیریکس اهنگ تو دید من نیستی از امیر تتلو , تکست و متن و شعر و لیریکس تو ، تو دید من نیستی از امیر تتلو , تکست تو ، تو دید من نیستی از امیر تتلو , متن تو ، تو دید من نیستی از امیر تتلو , لیریکس تو ، تو دید من نیستی از امیر تتلو , تکست تو دید من نیستی از تتلو , متن تو دید من نیستی از تتلو , شعر تو دید من نیستی از تتلو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,309
  • بازدید ماه : 7,051
  • بازدید سال : 39,461
  • بازدید کلی : 2,571,010