loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 360 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

اسم آهنگ : ۱ پر از ۵

رپ : جفت پوچ

ورسِ ۱:

برا همه ۵ نفر ، همه برا خوشگزونی و عید دیدنین در سفر

داره یادم میاد از اول ، بنده پوتین چندتا پند

بپا خدمتِ دمِ مرزِ ، جایگزینِ پدافند

من خطر به جون خریدم وقتی‌ ک کردم سر کچل

به مادرم قول دادم ک سالم برگردم از سفر

تفنگ آویزون از کمر ، نوکِ مگسک زیر خاله سیاه

رویِ خاک ریز گیجه خوابِ زیاد ، نظام از بغل

سر سف حرف نزن ، چند ساعت پست دادن زیرِ خورشید العطش

مافوق‌ها مسخرم ، گیر دادن و متلک ،

ولی‌ خونسرد سرِ مرز موندم می‌‌نداختم رفیق دید هر طرف

خواب زیاد شتلق ، جشنه پتو هر فلق

نمیکردم وقت تلف ، برا کشور مایه از شرف

روز‌ها اینجوری مصلحت ، بی‌ خوابی‌ و من نسخ

آاش خوری مرحلم ، دلتنگی‌ قد علم

فکرم پیشه شبه عید که ، مرخصی بم بدن شهرو کیف ( حیف )

بخرم چندتا کیک که ، ببرم پیشه خانومو جشنو میل ( حیف )

بچمو لمس کنم ، خوشحال از این که نگهبانِ مردمم

اینهارو علت دیدم صبر کنم ( اه ) وقتی‌ که اون شب شدش ( نه)

 

کورس:

طنابِ شجاعت باز رو گردنِ دلاور رفت ، تاکید دارم تاکید دارم تقسیم میشه به عدالت نفت

رفاهم هست ( تایید دارم ) تک تک چشا بستست

ترفیع دارن ترفیع دارن چرا بس***ی‌ها یِ کثافت دست؟!

طنابِ شجاعت باز رو گردنِ دلاور رفت ، تاکید دارم تاکید دارم تقسیم میشه به عدالت مرگ

چه راحت رفت ! تشدید بازم ، تشدید بازم بسیجیهایِ کثافت نسل

ورس ۲ :

عوضیها کردن هجوم بش ، هوایی‌ شلیکِ گلوله

تو گوشش پخشِ سرود ملی‌ ، میخورد تو گوشی حضم تو چونه

نمی‌شه اینجاشو خوب خوندش ، درد داره منظورم غرورِ

کی‌ آزاد میشن ؟ پشته دوربین خودش پرسید حدودش

دولت ، کمک ، اوه نه ، کتک

گلولها میبوسیدن بلوزش که چروک شه

ظریف میگه در تلاشِ نفوذِ ک دروغِ ( از نوع قولمبه )

عزرائیل رو مودِ ، حوالیِ مرز ایران با نوایِ فلوتش

بالا سرِ سرباز‌هایِ با وقارِ فرو چشم

دیگه آخرایِ غروبه ، سفارت پاکستان رو خوب کردین شلوغش

ضد شورش ضدِّ شورِ میکشِ بلوغت ؟

نترس شجاع باش اینم یه شروعِ !

کورس ۲:

طنابِ شجاعت باز رو گردنِ دلاور رفت ، تاکید دارم تاکید دارم تقسیم میشه به عدالت نفت

رفاهم هست ( تایید دارم ) تک تک چشا بستست

ترفیع دارن ترفیع دارن چرا بس***جی‌ها یِ کثافت دست؟!

طنابِ شجاعت باز رو گردنِ دلاور رفت ، تاکید دارم تاکید دارم تقسیم میشه به عدالت مرگ

چه راحت رفت ! تشدید بازم ، تشدید بازم بسیجیهایِ کثافت نسل

ورسِ ۳:

به پسر خبر میرسه ک بابایی پر ! ، سربازها آزاد میشن بدونه دانائی فر

دولت آواز سر میده که بالایی‌ کرد ، مامور هامون رو فرستادیمو قاچاقی‌ شّر

صدا سیما هم که پارازیت پخش ، بالا تیتر در حالِ آنالیز جشن!

چند مصاحبه ادعایِ ایفایِ نقش ، که دوباره تو دلا ایجاد شه خشم

سربازو اشک ، دونستن حقیقت عذاب و لج

که دولت یه نامه نفرستاد برا جیشوالدل ، بپرسِ سرباز چی‌ شد پ؟

باید با دروغ‌ها سر کرد ، این سری درست باهاش گروهبان حرف زد

ساکت بمونه اگه اروپا پر زد ، در ضمن تیپ تاپ ساندیس هم می‌‌دن هر شب

مرخصی آماده از قبل ، افتخاراتم نسب ،

یه پولم میدن وسط ، فقط نگین دولت دورِ دانائی خط زد !

 

اوترو

می‌دونم دلت پره اون از رئیس *** ک با کیلیده پلاستیکیش پشته دوربین رقص چاقو میکنه

اون از پلیسی ک بخاطر حمایتت با باتون می‌افته دنبالِ مردم

اون از شاعری ک هنوز ب آدیداسِ ۳ خطش وفادارِ ولی‌ به سربازِ بی‌ خطِ روزگار بی‌ وفا

یه روز پسرت بزرگ می‌شه با کمکش دهان تک تک کسهایی ک سکوت کرده بودنو باز می‌کنیم ، می‌فهمی ؟

نظر یادت نره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,296
  • بازدید ماه : 7,038
  • بازدید سال : 39,448
  • بازدید کلی : 2,570,997