loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 354 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (1)

ورس 1
کوچيک بودم ، ريزه ميزه
يادگار پدر يه سينه ريزه ، الماس نه ، ولي يادگار خنده هاش واس من
کودکي رو مست بازي بودم
تا تونستم عادي موندم
نميدونم چه فازي بودم ؟ ولي از خدا من راضي بودم
تا اينکه بهم گفتن مرد شدم ، فهميدم اولين دشمنام مردمن
اونان که ميتونن تو رو سد کنن ، محکم شي سرت و زير آب کنن
البته من خسته از هر 2ام ، هم مرد شدن ، هم مردمم
قفلي زدم رفيق شدم با سيگارو ...... آب سرد کنم
کورس
تنهايي تو من و ميشناسي
دردام و ميدوني ، تو من و ميسازي
شبهايي که تا صبح بيدارم
خنده هام گم ميشن بين دود سيگارم
ورس 2
چه سخت گذشت روزايي..
که از تو حرکت . از خدا هم روپايي..
هه.. چه قد خوب که نيشت باز شد
بخند ، منم حالت و ميخرم يه جايي
خوب ميشم
چرخِ فلک که يه جور نميچرخه ، اون چرخُ فلک که هميشه به يه سمته
ميدوني زير زمين چقدر سرده ؟
چقدر زخم بهت ، ميزنن و سر کوفت توي مغزت
صحبتِ تُهمَتِ هَش و بَنگه ، تو هم فکرت ميره پي غرب هي
بيخيال با...
مرزا بستس ، ايران خوبه !
مزدا از بس ، تند ميره مردم سوار نميشن و ميگن ، پرايد دربست
وگرنه پول 2تاشم هست.
ورس 3
روزگاري من کوهي از کاه ميساختم و ريزش مي کرد
تا اينکه فهميدم مشکل از کاه نيست و اين آبِ دشمن بود که زيرش مي رفت
اختلاف طبقاتي رو با يه آسانسور پوشش ميدم
اين آسانسور ، قسط و وام نيست ، ارث و مال نيست
مردمم بهش کوشش ميگن / اونکه بالا رفت
آفرين رو به هوشش ميگن / تا اينکه گنده شد غول بهش ميگن
به سمته جلو هولش ميدن / تا بخوره زمين و هو بش ميگن

نظر یادت نره

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط 026 در تاریخ 1393/08/20 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

دادا رو ابن خوندن قبلا؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 50,367
  • بازدید کلی : 2,581,916