loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 693 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)
تکست

متن آهنگ من میرم خونه از علی* اوج و پرهام سزار
هم خوان: پرهام سزار
من که حالم خوبه می*رم به خونه آره دلم تنگه واسش خیلی* وقته
من که حالم خوبه می*رم به خونه آره دلم تنگه واسش خیلی* وقته
من که حالم خوبه
قسمت اول:پرهام سزار

آره خوبه حالم مخصوصن وقتی* که می*رم خونه بازم بعد رّد میشم از خیابونا و پاتوقای لاشی بازیمون

وقتی* رو کارم از خونه دورم دورم از داشی یا و رفقای خوبم تنگه دلم تنگ دلم دوس دارم بپرم زودتر برسم

خونه بگم مامان ناهار می*خوام بیاد نصیحتم کنه منم داداش سیاه دعوا*های بچگی* نحشگی یه روزا

با این همه خستگی* ولی* هنوز تو رام اول می*رم سمت یکی* که الان تنهاست درو باز کنه بعدش بگه سلام پرهام

بگم ببین چطور م حالا خوبه حالم وقتایی که تو کنارمی روبه راهم



قسمت دوم:علی* اوج

بهمون خوش می*گذره پس حسودی نکن این تیپ زندگی* یه ما از همهٔ شما هم خوشتیب تره مشکلی* داری؟ اگه شک داری می*خوره یه مشت زیر فکت

این حال* روز منه خیلی* حال میده مثل باطری شارژ می*شه مثل چایی دارچین طعم خوبی* داره همه توی کفشن فکر نکنی* داده مغز رّد دم اونایی که میگن دمت گرم

یا تو استودیو یا سر کارم توی راه خونه الانم برسم میذارم یه بوسه روی سر مادر بعدشم گوشی یو ور میدارمو می**زنم یه زنگ به دافم

می*کنم قرار و فیکس واسه فردا داریم حس پرواز و بالاتر از ابرایم دیگه شده رفیق واسم همه درا باز منم گشت می**زنم تو شهرم مثل باراباس

پرهام سزار
من که حالم خوبه می*رم به خونه 
دارم میام دارم برمی*گردم خونه

هم خوان: پرهام سزار
من که حالم خوبه می*رم به خونه آره دلم تنگه واسش خیلی* وقته
من که حالم خوبه می*رم به خونه آره دلم تنگه واسش خیلی* وقته
من که حالم خوبه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7,479
  • بازدید سال : 39,889
  • بازدید کلی : 2,571,438