loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 403 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

کنارت بد ، کنارت سرد ، کنارت رد شدم

کنارت مرگ، همیشه در کنارت شک شدم

همیشه شاکی از کارات

نبود یه راست توی حرفات

همیشه من ، همیشه کم ، همیشه غم بودم

 

همیشه بحث ، اونی که مرد، اونی که هست بودم

کنارت سخت گذشت روزا

نبود یه راست توی حرفات

عادتم دادی ، به گریه عادتم دادی

قسمتم این بود اگه تو فالم افتادی

عادتم دادی ، به گریه عادتم دادی

قسمتم بد بود اگه تو فالم افتادی

دچار یه دیوونگی مزمن

شدم یه آدمی که داره مشکل

برام بین روز و شب دیگه فرق نی

همش تقصیر توئه بگو بس نی؟

دچار حسی مثه شک روتو من شدم

یه کاری کردی اگه میبینی با هات بد شدم

شدی یه آدمی که قیدمو خب راحت زده

نبودم اینجوری اگه حالا حالم بده

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 7,480
  • بازدید سال : 39,890
  • بازدید کلی : 2,571,439