loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 1297 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

تکست:

پرهام سزار-بمب
ورس1:
بوم بوم بو بو بومب میسازم توام بدو بدو دنبال بازیتو تند تر رپ رو اینبار میخورم انگار هضم شد فکم
اسکل الان من گندم واست همش تند تر از قبل رد میشم با سرعت ازت
کلا عقب تری بزن مشت و لگد محکم هستم ولی چاق*لین نمیرسین عمرا اصن
اگه تونستین بزنین تن بیت منو تا ببینین کوچیکم و هنوز نمیشین دیده مثل منو
دونا نمیسازه و اونم گیجه شب و روز میشینم پای کار و میکنم رپ رو توش
میشینن همه خوب میکنن منو گوش میدونم منو دوست دارن بیشتر از بوش
صدام عین تیره ریزه میده مث تیغ تیزه سری میکنم و میدی بیشتر از بوش
مثل من بده پاش مثل من بده رای نتونستی زدی کوچه علی چپ جای کار
دارم شاه لای پام ریدی بد پای جایت بد کاسه کوزتو بده من با ی ماچ
دیگه نمیبینی مثل منو نمیگیری فاز انو میرینم به سروپاش وهر کی که شاخ بشه میره زیر کار
و ی لایک و میشه سوتی امسال بعدش میرم توی فاز مزه ی کاش
کروس:
یدونه برگ که روی لبه باز پشت کلاسیکی هم میدم ی نمه گاز

اوووو..نه نمیرسی عمرا حتی اگه بدویی دنبالم تند تر 
یدونه برگ که روی لبه باز پشت کلاسیکی هم میدم ی نمه گاز
اوووو..نه نمیرسی عمرا وقتی که میدونی من ی بمبم
ورس 2:
دیگه تمومه کارتو بزن شبونه لاکتو وقتی من بالام و میبینی تو همیشه خوابشو
توام بشین زر بزن ی سره بزن فکتو پاره کن چشمام ی سره بازه ولی کبوده واسه تو
دیگه نمیرسی بم ی جا نمیشینی هی استرس داری ونمیدونم نمیدونی کی
منم ی دیوونه که میتونه دونه دونه بکوبونه همینجوری که چاقـ*الا یکی یکی ولوو
از راه رسید آس برگ ها رو ریخت سریع پاپیون کرد هر کی که پرهام رو دید
زدم حرفا رو بیت همه مغزا پوکید توام ورس مینویسی ولی مشقاتو چی؟؟
چند وقت دیگه میبینی که همه دور همن حتی بدخواه ها باهامن و پشت منن
من ی بیت میزنم مگس ها گشنه همش این چاقالا باید جای رپ باس مخ بزنن
داری زور میزنی با ی فرم بدی صدات نمیرسه برام انگار پشت دری
من رپ شدم و هنوز دست کی بیده؟وقتی من میخونم و همه پشما میریزه
پرهام روانی و بازه چون با برنامه میره ولی تو نمیتونی که داره فردا چی میشه
زیاد زور نزن دادا نکن لجبازی دیگه اینجا شاه منم و تو توی برگا بی بی دل
کروس:
یدونه برگ که روی لبه باز پشت کلاسیکی هم میدم ی نمه گاز
اوووو..نه نمیرسی عمرا حتی اگه بدویی دنبالم تند تر
یدونه برگ که روی لبه باز پشت کلاسیکی هم میدم ی نمه گاز
اوووو..نه نمیرسی عمرا وقتی که میدونی من الان ی بمبم
اینترو:
 
آه
زدم رکورد سریع باز
منتظر بمب بعدی باش
آه
نه نمیرسی عمرا وقتی که میدونی من الان ی بمبم

http://109sabegh.rozblog.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 50,328
  • بازدید کلی : 2,581,877