loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 864 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (1)

خاطراتمون یادم نمیره
همه میگفتن ادم نمیشه
گوش نکردش
فقط واسه من توش نکردش
تو کتم نمیره بغلم بود به غریبه بده
یادم نمیره ماریو کوک


خالی میشدم از پکوری پور
لبا هم نوک خودم با خودش
هیشکی نبود که بزنه بورش
خالی بوده هرچی لاشخوره دورش

یادم نمیره اصلا لجبازیام و لجبازیام و تنگ بازیامو
یادم نمیره میگفتم برو صبر میکرد میرفت دو سه روز دیگه برمیگشت
برمیگشت با جیب پر و خالی من سر میکرد اصلا میدیدش

ادم حض میکرد
سیزده - نود و دو

بهت که گفتم فرق داره رفتارم
رفتی تکست دادی که فرق داره افکارم؟
گفتم برو از اول یه سال موندی با اون بده
که شبا تنهایی و تک پر باشم
همش به فکر اون اول باشم که رات دادم تو این دنیای گوهی
اصلا خدا میخواست انبر باشم اه
اصلا ببین مهم نیستی که وابستم یا دوستت دارم
میخوام برم یاکه پیشت باشم
یا که بترسم بری و گیرت باشم
نمیتونم اسیرت باشم اون چیزی نیستم که پیلت باشم
اما زدی جوری که ریجکت بشم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1392/12/01 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

سلام سایت خوبی داری



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 7,533
  • بازدید سال : 39,943
  • بازدید کلی : 2,571,492