loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 3298 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

من مثه روحم هه

همه جا بودم پــَ

از بچگی بد شانس بودم مینداختم رو دزر نعل

بچه بودم زورم کم بود

زرقا برقا کورم کرد

انگار زندگی بازی بود، منم همیشه خونم کم

نوجوونی پولم کم

تو زیر زمین جونم درد، اومد از هرکی خوشم

فرداش شوهر کرد

همیشه بغضم گرفت ، از همه چی عقدم گرفت

زمونه فرصت گرفت بعد حسین تهی جرات گرفت

روحم بیماره ، به روح اعتقاد داری

روحم می ناله به روح اعتقاد داری

 

شده بودم جوون شهرو

می رفتم از کوره در و

می رفتم از خونه در سیبیلام جوونه زد

واسه خودم مرد شده بودم، عاشق رپ شده بودم

لقبم تهی شد

با اینکه ریاضی رد شده بودم

مامورا دنبالمون و ماهم بودیم دنبال دود

ماهی نبود از دستمون در بره همه جا افتاده تور

صبح تهران دریغ ار نور

جمعه اجرام ولیعصر بود

اون روزا نزدیکمن ، چه فایده ولی از دور

روحم بیماره ، به روح اعتقاد داری

روحم می ناله به روح اعتقاد داری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 362
  • بازدید سال : 50,359
  • بازدید کلی : 2,581,908