loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 3027 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

من هر روز پر دردم ، هیچ مسکنی آرامش بخش نیس

با تو همدردم ، با هر دوی ما قهر تقدیر

هنوز تیک های تو سرم فرصت فکر کردن رو ازم میگیره

سعی میکنم آروم باشم اما همش اون زخمی میشه

من با صلیب گریه کردم فک میکردم که ضد ضربه ام

هر روز به اونایی فکر میکنم که خیلی دوس دارن مث من شن

من به زندگیم امید داشتم رضا     با امید جا زد

بیست و چهار ساعته تو فکر اینم که چطور میتونم جز این باشم

تا میام یه حرکت کنم دشمنام قد ارتش میشن

از دور دوستان زیاد دارم که عاشق دردت میشن

این دنیا اهریمنیه حتی خدا هست توش یه غریبه

اون درگیره مرگ مغریه که مونده براش یه قلب زنگیده

خدا باید از کما در بیارم دست من فقط دعا بر میاد

شاید بلندشه حرکت کنه و یه روزی سراغم بیاد

همه مثه هم پر دردیم ؛ همه ی روزامون مثه روزای قبلی

با چشمای ابری ؛ دستامون رو به آسمون شهر غمگین

من با خدا قهر نیستم ؛ اون جوابمو نمیده

همه روزام اشک ریختم که شاید اونو ببینه

***********************

متن آهنگ و تکست آهنگ کما رضا پیشرو و علی اوج و شاهین فلاکت

***********************

شکستمون واسه خیلیا قشگنه

من زنده ام تو این شهر مرده ولی سکوت کردم

جایی ندارم بین این آدما فقط از بینشون عبور کردم

و فرو رفتم اونور اصن حال من خوب نیست

تو جمع تو هم میرم نمیتونم چون من

دارم میشم دور از خودم و دور از ساعت

حرف منو خیلی ها نمی فهمن خیلی ها دیگه با من نمیخندن

دیگه بی خیال دنیا شدم واسه خیلی چیزا نمیجنگم

آدما همه سرد تر و سردتر و پست تر از قبلا

خسته ام از هرکس

از سر صدایی که چشما رو بستن

خسته از فکرای چرت توی مغزم

شکست ما واسه خیلی ها قشنگه

خیلی گرگا شدن بین ما برنده

اینجا واسه من آخر خطه

دیگه دنیا واسه ام راحته ترکش

شدم یه وحشی الکلی

یکی که حرفاش نشدش مفهومی

یکی که هیچکس دوسش نداشت

افسر و داش روحش خراب

همه مثه هم پر دردیم ؛ همه ی روزامون مثه روزای قبلی

با چشمای ابری ؛ دستامون رو به آسمون شهر غمگین

من با خدا قهر نیستم ؛ اون جوابمو نمیده

همه روزام اشک ریختم که شاید اونو ببینه

***********************

متن آهنگ و تکست آهنگ کما رضا پیشرو و علی اوج و شاهین فلاکت

***********************

من با خدا قهر نیستم بد نیستم

فردام از دیروزم غمگین تر

اما دیگه مشکلات سخت نیستن

با اینکه زخمی و درگیرم

دیگه در نمیرم دیگه برنمیگردم به دنیای قبلی و مرداب سمی و قرص های سنگین

برگرد به رکوردای قبلیت شاهین

همه روزای تاریک ؛ منو برد به سمت خوبای تاریک

وقتشه جون داری پاشی واستی تو اون جای خالی تو بازی

قسم میخورم خودم باشم از این به بعد من پر از کارم

از این به بعد من پر از واژه ام با اینکه راهم پر از مانع است

خدا باید از کما دربیای به دست من فقط دعا بر میاد

شاید بلندشه حرکت کنه و یه روزی سراغم بیاد

همه مثه هم پر دردیم ؛ همه ی روزامون مثه روزای قبلی

با چشمای ابری ؛ دستامون رو به آسمون شهر غمگین

من با خدا قهر نیستم ؛ اون جوابمو نمیده

همه روزام اشک ریختم که شاید اونو ببینه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 323
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 50,320
  • بازدید کلی : 2,581,869