loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 1003 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چرا من مراقب کارات باشم
خودت پله و اگه هنوز با همیم چون من تو فکر آوانتاژم
روت میشه بگی باز باهات باشم
تهران خیلی وقته دیگه تعطیل شده همه تئاطراشم
نه نمیخوام باهات باشم
آره فرق کردم
راست میگم که رامو چپ کردم و هیچ وقت نمیخوامو دیگه برگردم
به اون دورانو شیش ماه بحرانو انواع تهدید
کراپ شدن همه عکسای قدی و افکار ردی
امشبم بیداری خسته نشدی از بس
هرشبو هرجارو برنامه کردی؟

فرداها تاریکه
فرداها تاریکه
راهه بین ما باریکه
آره فرداها تاریکه
من میخوام برم جایی که
کسی نباشه تا اینکه
خودت میگفتی جرات تنها موندت بی منو داری که

داره از چشات اشک میاد
هنوزم تو نقشیا
یه پا آرتیستی
روزی دوساعت جلو آینه وایمیستی و نقاشی میکنی مثه فرشچیان
بگو بینم زندگی از نظر تو تش چیاس
انقدر وایسی که یه مرد با اسب سفیدو پول ِ کَش بیاد ؟
نه..
چیه غرق شدن کشتیات
عیب نداره تو که شنا میکنی
غصه میخوری دیگه چرا بیخودی
من این بحثارو نیستم ، پس میکنم اخمامو ریزتر ، درسامو بیستم
بعد تو فهمیدم هیچکدوم از این آدما به خوبیه عکساشون نیستن

نه نیا دنبالم
از اینکه نیستی نیستی من خوشحالم..

فرداها تاریکه
فرداها تاریکه
راهه بین ما که باریکه
من میخوام برم جایی که
کسی نباشه تا اینکه
خودت میگفتی جرات تنها موندت بی منو داری که

برچسب ها تکست و متن و شعر اهنگ جدید محمد بیباک بنام فردا ها تاریکه , شعر اهنگ جدید محمد بیباک بنام فردا ها تاریکه , تکست اهنگ جدید محمد بیباک بنام فردا ها تاریکه , متن اهنگ جدید محمد بیباک بنام فردا ها تاریکه , تکست و متن و شعر اهنگ جدید محمد بی باک بنام فردا ها تاریکه , شعر اهنگ جدید محمد بی باک بنام فردا ها تاریکه , متن اهنگ جدید محمد بی باک بنام فردا ها تاریکه , تکست اهنگ جدید محمد بی باک بنام فردا ها تاریکه , تکست و متن و شعر اهنگ جدید فردا ها تاریکه از محمد بیباک , تکست اهنگ جدید فردا ها تاریکه از محمد بیباک , شعر اهنگ جدید فردا ها تاریکه از محمد بیباک , متن اهنگ جدید فردا ها تاریکه از محمد بیباک , تکست و متن و شعر اهنگ جدید فردا ها تاریکه از محمد بی باک , شعر اهنگ جدید فردا ها تاریکه از محمد بی باک , تکست اهنگ جدید فردا ها تاریکه از محمد بی باک , متن اهنگ جدید فردا ها تاریکه از محمد بی باک , تکست و متن و شعر فردا ها تاریکه از محمد بی باک , شعر فردا ها تاریکه از محمد بی باک , تکست فردا ها تاریکه از محمد بی باک , تکست و متن و شعر محمد بی باک فرداها تاریکه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 356
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 50,353
  • بازدید کلی : 2,581,902