loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 621 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

متن آهنگ باور از رضا پیشرو

من خواب بودم  که  انگار تو خونه بوی تو اومد … باز کردم پنجره رو داشت بارون میومد
باور نمیکنم نبودنت کنارمو … کنار بوی خوب اود یه ماه خونه سوت و کور
انگار امشب فرشته ها کنار منن  که دوس دارم تورو دوباره صدا بزنم
وقتی پنجره رو باز میکنی دستای نازتو میذاری روی شونه هام … اما این یه توهمه که وقتی  من میفهمم  اشک جاری میشه روی گونه هام
روبه روی باد هـــی  به خاطرت هرچی که داشتمو دادم … دونه دونه باختمو اما عیبی نداره
وقتی تو دستاتو گذاشتی روی شونه هام … قول دادی تنهام نذاری روبه نور ماه

تکست آهنگ باور رضا پیشرو

انگار عیسی مسیح … نفهمیدی دوست دارم عمیقا با عشق
اومدم تو آخرین طبقه ی برج … اومد تو ذهنم رفتارای زننده ی تو میزدم عربده یه کارد تو دستام بود
ش به روزگار که فردامونو کشت … تو منو ول کردی وسط دنیای دیروزم
یه روز جدید میادو من تو دیروزم میسوزم … من میدونم میپوسم تو این شب لاجوردی
پس باید بکنم انگشتم رو به ماشه نزدیک … ما با مرگ قرار بود بکنیم همو ترک
حالا من دارم میرمو تو میمونی تک … چرا عشق تو نمیذاره که ماشه رو بکشم
چرا کنار من نیستی مث قبل … من خواب بودم  که  انگار تو خونه بوی تو اومد
باز کردم پنجره رو داشت بارون میومد … باور نمیکنم نبودنت کنارمو
کنار بوی خوب اود یه ماه خونه سوت و کور

نظر یادت نره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 7,522
  • بازدید سال : 39,932
  • بازدید کلی : 2,571,481