loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 436 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

یادت بیار اون روزی رو همون کلبه ی قدیمی رو

همون جایی که چشمام دید چشم تورو

با اون همه عشوه و ناز  قدو بالات مثه سروناز

دیگه هیچی نبود جز تو واسم نیاز

طوری دلم واست بیتابه نمیتونه از غم دوریت بخوابه

رفتی دلم هنوز باهاته اینو بدون همیشه یکی اینجاست که چشم به راته

….

اگه میگفت دوسم داره ینی دوسم داشت اون

منو میخواست چرا دست اون تو دستاش بود

دنبال عشقش دویدی و خسته ای براش

اگه مجنون به لیلی میرسید مزه ای نداشت

….

غنچه ی زندگیم بی تو پژمردست همه کلماتم بی تو خط خوردست

ببین رو قلبم هک شده اسم نازت

منو دوس داشته باش حالا هر اندازه که به من   توی دل ارادت داری

میگی دوسم داری ولی به من شک داری

هنوز سراغم میاد لحظات تنهایی من تورو میخوام امیدوارم به اون فردایی

برسه  که تو دیگه مال من بشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 7,516
  • بازدید سال : 39,926
  • بازدید کلی : 2,571,475