loading...
بزرگ ترین و به روز ترین سایت متن و تکست رپ اهنگ های جدید
AMIR SALAHEDIN بازدید : 4136 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (3)


تکست و متن آهنگ جدید مهرداد هایدن به نام پس چی شد

***********

دستای ما مال کی شد پس چی شد ؟!!!

خنده ی آروم و سنگینم خالی شد

شک نکن بیدارم آره خواب یه جای دوره

واسه منی که یه راه صاف یه خواسته بوده

یه ذره چش شکسته تر شه آره خوبه 

آره خوبه تا که فاز تر شه کوره

تو بودی تو تقویمام که تغییرا رو کشتی

واسه رسیدن به مسیر طولانی داشتی

آره باید یادت باشه یاد من نمیره

نه نمیره تا که پیش من بمیره

**************

متن آهنگ پس چی شد مهرداد هایدن

**************

دور شو از تنهایی

دستای ما

دستای ما مال کی شد پس چی شد ؟!!!

خنده ی آروم و سنگینم خالی شد

شک نکن بیدارم آره خواب یه جای دوره

واسه منی که یه راه صاف یه خواسته بوده

یه ذره چش شکسته تر شه آره خوبه 

آره خوبه تا که فاز تر شه کوره

تو بودی تو تقویمام که تغییرا رو کشتی

واسه رسیدن به مسیر طولانی داشتی

آره باید یادت باشه یاد من نمیره

نه نمیره تا که پیش من بمیره

*******

تنهایی از من بر نمیاد

نه بر نمیاد

تا ابد

دستای ما مال کی شد ؟!

دور شد از تنهایی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط lia در تاریخ 1392/12/25 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

mehrad eshghe.....merc az textet
پاسخ : خواهش عزیزم وضیفس

این نظر توسط عسل در تاریخ 1392/12/15 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

تکست تارا اخرش اینجوری.نه عزیزم یادت باشه یاد من نمیره باید پیش من بمیره
پاسخ : ممنون از یاد اوریت خیلی لطف کردی حتما دروستش میکنم

این نظر توسط Masoud در تاریخ 1392/12/08 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

نويد جاستين كجا رفتيشکلک
پاسخ : بر میگرده نارارحت نباش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر ایران در چند سال اخیر کیه به نظرت بگو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 293
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 7,556
  • بازدید سال : 39,966
  • بازدید کلی : 2,571,515